Arkadaşlar herkese merhaba. 33+3 haftalık hamileyim. Nerdeyse 15 haftalıktan itibaren ara ara mons pubis taraflarında minik baskı hissediyordum. Ama yaklaşık 30. Haftamdan itibaren rutin bir baskı var. Yalnızca mons pubis kısmında. Yaşayan var mı? Doğum belirtisi değildir heralde çünkü dediğim gibi bayadır var sadece şiddeti arttı