Sementa63 o agri kasilmaniz olabilir, normal bir sanci olabilir mesela 30. Haftadan sonra ebeler nst aliyor orda bile bazenleri sirt ustu yatiyoruz yarim saat yada uyudugumuz zaman ister istemez uyaninca sirt ustu uyaniyoruz, kan akisi acisindan sol tarafa yatmak iyimis mesela ben yemekten sonra hemen sol tarafa uzanirim cocuk daha iyi beslensin diye onun disinda her turlu uyurum yuz ustu uyumak disinda zaten vucut rahatsiz oluyor yuz ustu istesenizde yatamiyorsunuz sizde haklinisiniz annelik iç güdüsü korkular hep oluyor