Sss1947 Kızlar günaydın bu sabah tekrar tekrarladım ilk idrarla sanki yine bi gölge gibi bişey çıktı anlamadım ya bi var çıkıyor bi yok goruyormusnz kamerada çıkmıyor gerçekte bi tık daha belli
Sss1947 asil15 dün kaset teste baya belli şekilde silik gördüm hemen arkasına akşam erken yaptım hicbişey çıkmadı . Şimdi ilk idrarımla tekrar bi denedim 3. Dakikasında böyle silik gibi oldu anlayamadım bende testim days doctor ilk kez kullanıyorum
asil15 Sss1947 canm adetine çok var daha olsa bile cikmazki ilsiki ve yumurtlama üzerinden en az 12 gün geçmesi lazim
Sss1947 Adetime daha 8-9 gun falan var kanda versem zaten sonuç alamam suan ama bi çizgi var gösteriyor bi yok kafam çok karıştı
asil15 Sss1947 boşuna erken yapıp stres oluyorsun reglinin geçmesini bekleyin bence zaten varsa regli olmayacaksınız
asil15 Sss1947 inşallah vardır ama işte bazen çıkmıyor bende tam adet günü yani 14 gün yapmistim silik bile yoktu 2 gün sonrasi 16 gün silik çıkmıştı
Sss1947 asil15 evet bende ilk gebeliğim adetten önce ki gün yaptım yoktu 3 gun sonra çok netti bazen öyle olabiliyor diye ümitlendim
asil15 Sss1947 hakkınızda hayırlısı inşallah güzel haberler alırsınız ama işte ne kadar çok stres yaparsak o kadar çok gecikiyor