DidemY 18 günlükken başlamıştım şu an 55 günlük oldu zaten düzenli kullanımdan sonra faydasını görürsün probiyotik bağırsak düzenliyor damla’yı ben hiçbir şey karıştırmadan direk damla şeklinde veriyorum günde bir ya da iki kere çok böyle yoğun olduğu zamanlar şimdi azaldığı için rahat tabii ama eğer yoğun gazı varsa seyretmeden ver bence çünkü kullanımı böyle de oluyor