Hissiyat olarak anketi açmıştım herkesin bir hissiyati oluyor 🙏🏻
Nasıl geçiyor hamilelikleriniz, ben geçmişte 2 tane düşük yaptım. Suan çok rahat geçiriyorum ama hep bi endişem var. Keşke midem falan bulansa da varlığını hissetsek dediğim bir asamadayim