Betbet34 canım senin yaşadıkların da çok zor kendimden biliyorum ne desem sana yetmez ama arkadaşım 3tüp benek denmesinde oldu onun değerlerinde sorun vardı ama oldu , eşimin de benim de değerlerime full bakıldı zaten gebelik olmuyor desem kimyasal gebelik de yaşamazdım diye düşünüyorum 🌸bir tek rahim filmi çektirmedim ama yani kimyasal oldu tekrar sağlıklı gebelik olur diye düşünüyorum çünkü rahim filmi düşüncesi bile beni günlerce uyutmadı yemek yiyemedim bile🥹