Yesimbb77 32+2 bi anda ağırlaştım iyice çok iyi gidiyordu şuana kadar gece uyurken yan yatsam bile ağrım oluyor otururken bile rahatsızım sizde durumlar nasıl doğuma kadar böyle mi gidecek🥹
[silindi] 36+0 dayım gece kemik ağrısından bağ doku ağrısından felçli gibi yatıyorum sağımdan soluma bile dönemiyorum dönerken işkence çekiyorum artık bugün doğuma alabilliriz sorun olmaz deseler gidip doğurucam o derece sıkıntıdayım😅