maco61
bak canım benim ikinci cocugumda geç döllenme oldu adet günümde test yapmıştım ben o an öğrenmiştim hiç adet belirtim yoktu niye olmadım diye düşündüm acaba olabilirmi diye çok aşırı silik çıkmıştı hemen gitmedim hastaneye öyle hatırlıyorum kan verdim bu sonuçla öğrenmiştim sonra kese yi bile bi zaman sonra zor görmüşlerdi hatta bi doktor dedi vajinal bakalım diye ben istemedim zararlı olur kanama falan olur diye geç olsun güç olmasın dedim aradan Gene geçti hem keseyi hem bebegi hem kalp atışlarını duymuştum sen içini rahat tut