Erham Yaser27 ben 6 aydır her dakika nerdeyse ağlıyorum şimdi dr psikiyatriye yolladı artık bu bebeğe zarar veriyor dedi şimdi ona gideceğim hiç bir günüm yokki ağlamadan geçsin ağlamaktan uyumuyorum
RecebinEsrasi Yaser27 geçse ne iyi olacak ama geçmiyor🙄🙄🙄hormonlar mahvetti valla bizleri sadece bize özel değil bence galiba doğurana kadar böyle🤷♀️birazda yaşadığın ortama çevreye de bağlı gibi kuzum ya