mevos_blt07 Kızlar saat 03:00 mide yanmasına uyandım ve uyandığımdan beri karnımda ve kasıklarımda 2 dakikada bir sertleşme sancı oluyor🫠 sancı olmaması için 4 gündür progestan kullanıyorum bu akşam içmeyi unuttum acaba ondan mı oluyor🥺
mehmetsaki mevos_blt07 sancı sürekli geliyorsa doğum belirtisi de olabilir ama ben kızımda bi kaç hafta öncesinde hafif kanama geldiği için progestan felan kullandım geçmişti işte 34 haftalıkken sabah suyum geldği için hastaneye gitmiştim sancım yoktu işte suni sancı verdiler akşamına doğuma almışlardı
MadameHappy34 mevos_blt07 Doktora gittiniz mi? Bende 2 gün önce gittim kusma + sancı sertleşme ve terleme ile Nts ye bagladilar 2 gün ihmal etmeyin bence önemli olabilir.
mehmetsaki mevos_blt07 o zaman yalancı sancıdır o ☺ara ara böyle korkuturlar işte insan ister istemez strese giriyor malesef geçecek biiznillah🤲 ☺