Bir oğlum var 5 yaşında şu an 32 haftalık kızıma hamileyim çok korkuyorum nasıl aşacağımı bilmiyorum oğlumu düşünüyorum sürekli zaten panik atağım var kalp doktoruna gidip bir şey olmadığını duymama rağmen kalp hastasıymışım gibi geliyor ve doğum anını düşündükçe çok kötü oluyorum. Sizlere de içimi rahatlatın demek bencillikten başka bir şey değil tabii ki sizler de gebesiniz ama benim gibi olan var mı?