Kadın doğum kontrolü esnasında eşler alınıyormu Bılmıyorum esım hıc gırmedı ama ultrasonda vermıyorlar bende eşimin gormesını ıstıyorum aslında ve doğumdan sonra refakatcı erkekler alınmıyormuş Benım yakınımda eşimden başka kımse yok nasıl olucak bu durum o an yanımda olması gerekmezmı sonuçta o an Benım yanımda olması gerekir ve yanımda refakatcı olmıcak kendı ısımı Belkıde yapamıcagım ıhtıyacım olucak