tugbacelik bence de canım yani Aydan aya farkeder galiba son zamanlarda yavaşlıyormuş önceye göre biz 2 aylığız dakikada 171 dedi doktor çok şükür iyimiş. Ama bildiğim dakika da 120 ile 180 arası olması iyiymiş. Yine de seni yönlendirmek istemem doktorun daha iyisini bilir.