Kızlar benim regl her ay bir gün öne atıyordu ata ata en son 1 ağustosda oldum şimdi uygulama göre yarın olcam belirtim de var zaten şuan iki ayda bir olmuş gibi olcam hiç böyle birsey yaşamadım gebelikte olmuyor korkuyorum açıksası bir sıkıntı mı var doktor gitcem zaten sizede sormak istedim yaşayan varmı böyle birsey