elifnur41 İyi akşamlar aranızda göbek fıtığı olan varmi varsa süreç nasıl ilerledi bilgi verebilirmisiniz
berna3561 Merhaba benim var doktora gittim bugün ama korkuyorum biraz , ilk başlarda sorun yoktu 20 haftalık oldum ağrımaya başladı, size bir şey dedi mi doktor