Kızlar geçen buraya yazmıştım değerleri en son kontrolde doktor büyük ihtimalle dış gebelik dedi
2 gün arayla değerler şöyle
75
149
349
675
791 burda sıkıntı başladı
931
Bugün de 1600 çıktı.
Yani kafam allak bullak oldu doktorum da bugün değerin bu kadar artmasına şaşırdı. Çarşamba günü alttan muayene yapıldı keseye benzer bir yapı var ama çok küçük dedi şu an son döngüye göre 5+3.
Artık olumlu mu olumsuz mu diye düşünmekten çok yoruldum daha önce böyle bişi yaşayan var mı bu arada hiç bir kanama ağrı yaşamadım