Kizlar doğum belirtisi miii ? 4-5 gun önce nstye girdim sancım cikmadj 36+3 haftaligim ,doğurmaya yakın ishal olan varmi,daha haftam çok erken ,2 gündür hareketleri de eskisine göre azaldı normalde saat başı veya 2 saatte bir hareket ederdi şimdi gün içinde 4-5 kere anca hissediyorum ya kafam karıştı