staRmama Asortikhanim imkanı yok kendi fotomla yaptım ben bunu keşke ss alsaydın atardın merak ettim şimdi
Asortikhanim staRmama denk gelirsem alırım cnm ama ciddiyim gerçekten hatta yeni evlenen bir bayamdı profili kullanan
Asortikhanim staRmama kız yok diyorum ki o kullanıyor sana sen kullanıyorsun demiyorum ben valla baktım instagrama ama hiç hatırlamıyorum ismini ss atıcaktım sana
staRmama Asortikhanim anladım canım da benim fotomu kullanması da pek mümkün değil çünkü bunu ss alıp koysa bile çok bulanık olur iyice yakınlaştırması lazım. Bu konseptle yapan çok olduğu için bence benzetmissindir diye düşünüyorum