Kızlar bugün doktorum beni bir ultrasona gönderdi detaylıydı ama tam bildiğimiz renkli o detaylıdan değildi. Yapan radyolog zaten dedi ben organlarını inceliyorum ama mesela ince kalp damarlarını göremiyorum. Sizde böyle bir detaykıya girdinizmi? Acaba bunu yaptım diye o tam detaylıya gerek varmı? Ultrason yapan Dr ben kendi çocuğumada bundan yaptım başka yere göndermedim dedi ama aklımda soru işareti kaldı ya gitsemmi gitmesemmi?