Sarılık için gittik kan aldılar aynı zamanda Tsh değerimiz yüksek çıktı 6 günlükken 12.5 ve sonrasında 50 çıktı. Sarılık için hastanede fototerapi aldık. Yine kan aldılar tsh 36 ya düştü. Sarılık değerimiz düştü doktor bu sefer trioid çok yüksek çıkmış sonra düştü ama bizim istediğimiz değerin altında değil diye bizi endokrin bölümüne sevk etti. Bende gebelikte trioid çıkmıştı. Normalde yok ilaç kullandım her ay kan verdim düzenli bi şekilde kullandım ilacımı. Sebep nedir niçin olur? Sarılıktan taburcu olduğumuzda ertesi gün hemen endokrine gittik kan aldılar başka şehirden gittiğimiz için 2 hafta sonra sonuç almaya gideceğiz. Ben bugün sonuçlara baktım yine yüksek çıkmış 57 !!! Doktor ilaç başladı bugpn vermeye başladım. 2 hafta sonra gittiğimiz de tekrar kan vereceğiz. Başına bu gibi durum gelen oldu mı çok endişeliyim