Yasemnnnnn Benim ilki de sezeryan, bu da sezeryan olcak. Yine olsa yine sezeryan isterim, normal doğum korkusu var sanırım bende.
Evet 2400 doğmuştu, 1 hafta küvezde kaldı. Seninkinin sağlık sorunu yoksa küveze girmez gibi geliyor bana kilosu iyi gibi geldi