Senaaksac Allah en hayırlı zamanda nasip etsin ikinci bebeğinizi de. Kontrolümde kese falan gözükmedi, kanama meydana geldi, beta da bu kadar düşük çıkınca dünya başıma yıkıldı. Bir tane evladım var ama insan testte pozitifi gördükten sonra böyle olumsuzluklar yaşayınca da çok üzücü oluyormuş. İki gün sonra tekrar beta vereceğim.