ben21 Merhaba. Bugün doktorum plasentanın ön duvarda olduğunu ve kanamaların olduğunu söyledi. Şu an için problem değil ama kanama artarsa bebekte beslenme problemi olur dedi. Daha önce yaşayan var mı?
Sosyalbiri ben21 merhaba aynı şey mi bilmiyorum ama bende de plesentada göllenme olmuştu. Bana da 30. Haftadan sonra bebekte gelişim geriliği ve erken doğum olabilir demişti.
Esma006 ben21 ya buna benzer şey oldu 37 .haftamda anı çok. Kanama ile hastaneye gitmiştim plesantadan ayrılmış bebek solunum vs yoktu hayata döndü ama ,,2 gün yaşayabildi malesef 😓 dikkat et derim tansiyonu da etkiliyor o an 20 olmuştu tansiyonum
Sosyalbiri ben21 canım bundan bağımsız 24. Haftada erken doğum yaptım ve 8. Gün kaybettim yavrumu. Bildiğim kadarıyla bundan bağımsız bir durumda. Kesem delinmis enfeksiyon olmuşum falan filan
Sosyalbiri ben21 kesem delinip su sızınca kesenin içi enfeksiyon kapmış. Su sızdıkça doğum eylemi başlamış. Akıntı gibiydi ben farketmedim. Velhasıl bebeğim koryoamniyonit denen bir enfeksiyon ile dünyaya geldi. Zaten o haftada yaşama oranı %5 civarı. Koryoamniyonitle iyice ihtimal vermediler. Dedikleri gibi de oldu.7 gün ameliyat oldu bağırsağından. Yaklaşık 20 saat sonra kaybettik.
ben21 Sosyalbiri Allah rahmet eylesin, sabır versin. Sanırım farklı bir durumdan dolayı kaybetmişsiniz