Habibedrmn
Arkadaslar dün nst de sancılarim çıkınca doktor yatis verdi yattim ama bugün geri çıktım sancilarim duzensiz ve siddetli değil açılmam 3 cm basi iyice oturmus kanala dedi doktor cok baski hissediyorum kasiklarimda canim cok yanıyo. Yürüyüş egzersiz merdiven inip çıkıyorum dogumu başlatmak ve kolaylaştırmak icin ne yapabilirim 😔 yardim edin