meteniinannesi bende gastrit reflü var, üstüne bir de bebiş sıkıştırınca mide yanmalarım hamileliğimin en başından bu yana hep oldu. Gaviscon fayda etmedi çok fazla, ama sade tahin çok iyi geldi. Doktorunuza danışıp Bi deneyin isterseniz. Tahini sabah aç karnına 1 yemek kaşığı ama silme değil, tüketiyorum. Bana çok faydası oldu size de şifası olur inşallah.🙏🏻Bir de alakasız ama tahin demişken, üstünde biriken sıvıyağ oluyor ya onu ayırıyorum bir kutuya o da göğüs ucuna ve karındaki çatlaklara çok iyi geliyor tecrübe ile sabit ☺️🌸