Hmyr_ygt hıçkırık tutması bebeğin akciğerlerinin oluştuğuna ve sağlıklı oluşuna işaretmiş canım özellikle sen yemek yedikten sonra bebeği çok fazla hıçkırık tutar 🙈 benim hamileliğimde de oldukça hıçkırık tuttu kızımı doktora sorduğumda ise hıçkırık tuttuğu için sevinmelisin ve bir iki yürüyüş yapınca geçecektir demişti ki doğru söylemiş ☺️☺️