kızlar detaylı ultrasona ne zaman girdiniz????
Fatma-44 21+2 haftalıkken gitmiştim
Fatma-44 bugün gittim 19+4
Fatma-44 ben 22+0 da gittim 35 dk kadar sürdü
Fatma-44 23+3 de girmiştim yaklaşık 1 saat sürdü
Bebeek_12 ne kadar sürüyor
Fatma-44 ben devlet hastanesinde gittim 10 dakika sürdü herşeyine baktı güzel ilgilendi