S_ysmn İnsan başta kendi başına geleceğini düşünmüyormuş, gelince anlıyorsun. 5. Buçuk yaşında oğlum var. 7 aylık kızım var ve 3. Bebeğime hamileyim. Var mı böyle olanlar olupta doğum yapanlar.
Ecrin_47 S_ysmn maşallah Allah bağışlasın bebeğinizi hayırlı olsun cnm benimde 4. Geliyor çok şükür ama 18 ve 13 4.5 yaşlardalar yani bn hep üst üste olsun birlikte büyüsünler isterdim ama iş hayatı Uzak tuttu tam rahata eridim diyorum hop bir Bebek isteği oldu en son kızımı kıreşe yazdım Eylül’de başlayacak diye ve kariyer yapmayı düşünüyordum ki haydaaa hamile olduğumu öğrendim ve bütün planlar hayal oldu 🤭☺️☺️☺️☺️
kocamaduru S_ysmn 4 ve 2 yaş iki erkek çocukla 10 haftalık hamileyim ben bile bazen durup şaşırıyorum inan ki 😂 Allah yardımcımız olsun
Gzmygtasf Benim de 6 yaş oğlum 2 yasi yeni geçen bi oğlum daha ve 35 haftalık hamileyim çok korkuyorum yetemiycem diye hayırlısı bakalım
Gecegunesi Benimde oğlum 6.5 kızım 3.5 ve hamileyim ☺️ insan her defasında yetemeyecek diye düşünüyor ama yaparız inşaAllah yaaa 🥹