Winnie9 Merhaba arkadaşlar 14. Haftada önlem amaçlı serklaj oldum şu an 26+1 deyim. Geçen gün kanamam oldu ancak acile gidene kadar bitmişti. Aerklajlı gebelşklerle olabiliyor dediler. Böyle şeyler yaşayan var mı süreç nasıl geçecek ?
zynpknt Winnie9 serklaj sonrası kanama olabilir bikaç gün dedi doktorum bana ama sizin üstünden baya geçmiş yani bikere de gelmiş olsa bi gidip baktırsaydınız hunileşme vs olabilir bebek inmiş olabilir sonuçta riskli gitmediniz mi hastaneye
Winnie9 zynpknt sonrası bende hiç kanama olmamıştı bu operasyondan bağımsız. Gittim ölçümler yapıldı her şey güzel denildi açılma yok bebek iyi ama neden kanama oldu bir açıklama yapılmadı. Serklajlı gebeliklerde olabiliyor dendi.
zynpknt Winnie9 he anladım ben serklajdan sonra yaşamıştım kanama hatta nişan bile gelmişti 20.haftada ama sonrasında yaşamadım arada kahve hafif geliyordu progestanı fitil olarak koyduğumda o kadar