Kızlar ıkı ay olacak 59 gun oldu amelıyat olalı ortada bır kısım var asla kapanmıyor sürekli akıyor sürekli antıbıyotık kullanıyorum resmen deliniyor yara sürekli orda gazlı bez var doktorum bugun artık yarın gel damardan antıbıyotık tedavısıne başlayalım kuruyunca kapanmazsa dikiş dedi başına gelen varmı hamileliğim zordu sezeryan sonrası zor artık psıkolojım bozuldu amelıyatım o kadar güzeldi o kadar güzel atlattım ki yaramdakı o kısım asla kapanmıyor ama