Pink29 merhaba o dönem yatırdı doktorum beni bir tedavi uyguladı sonrasında sancılar durunca çıkardı her hafta da nst baktı sancı olmadı çok şükür şimdi 35+4 olduk doğumu bekliyoruz yalancı sancılar normal ama seninki biraz daha müdahale etmeseydik doğum sancısıydı dedi 5 dakikada bir düzenli olduğu için sıkıntıymış benimki günde 1-2 olur düzensiz olduğu sürece sorun yok dedi