Neslihan12_ Hanımlar ben 39+2 oldum sancım falan bişey yok sadece belim çok ağrıyor birazda ayaklarım şiş var mı 39 haftada olan
Eternal06 Neslihan12_ 39+3 ne sancı var ne kasılma ne de açılma😢 16. haftadan beri pilates yapıyorum yürümediğim tek gün olmadı