Selamlarrrrr. Yarın sabah Allah izin verirse ikinci bebeğimi kucağıma alacağım. Çok değişik hissediyorum ilkinde hiç korku heyecan yoktu aşırı sakin bir şekilde doğuma gitmiştim ama şimdi nedense bir korku var içimde. Süreç nasıl ilerler, nasıl olur, kolay mı olacak, oğlum kardeşine ne tepki verecek, oğlumu evde bırakıp gitmek nasıl olacak düşüncelerini kafamdan atamıyorum. Burada da elimden geldiğince bilgim olan konularda herkese yardımcı olmaya çalıştım birçok konuda da fikirlerinize ihtiyaç duydum. Hepiniz hakkınızı helal edin birbirimizi görmesek tanimasak da bir bağ kuruyoruz illaki❤️🥲 Şimdi de dualarınıza çok ihtiyacımız var bize dua edin olur mu? İnşallah Allah’ım yarın Pozitif doğum hikayemi yazmayı da nasip eder. Çok korkulu ve heyecanlıyım 🥹🥹