cnslmcht 7 haftalık hamileyim kabızlık gaz sıkıntım var özellikle geceleri artıyor bu durum sizlerde yaşıyor musunuz
Mehlika_ cnslmcht benimde o haftalarsq aşırı şekilde gazım oluyordu yediklerine biraz dikkat et bol su iç bir de wc çıkaran öeyveler ye bana mesela şeftali iyi geliyor
Minikeller38 cnslmcht doktorumun en güzel ve iyi tavsiyesi sabah aç karnına tayin ye 2 yemek kaşığı bak kabıxlık kalacakmı dedi 8 aydır tüketiyorum çok şükür Rabbime kabıxlık sorunum olmadı . Kabız olduğun da gaz daha çok sıkışma yapar rahatsız olursun dene istersen . Taze sıkın tahin bul canım market işlem görmüş hali .
Minikeller38 cnslmcht market işlem görmüş canım büyük gros marketlerde taze çekim tahinler oluyor onlardan al mutlaka .
Kbraaltn Kızlar 21 haftaligim halaa kabızlık gaz şişkinlik yaşıyorum. Sanki kabiz olmak normal halimmiş de kabullenmiş gibiyim. Gecmiyoorrr, gecmiiyoorrrr 😅