Arkadaşlar benim bugün adet gecikmemin 3. Günü 26 ağustosta adet olmam gerekiyordu sabah da test yaptım ama negatif çıkıyor hamile değilimdir o zaman değil mi çünkü adetimin gecikmesinin 3. Gününde + çıkardı heralde bu arada ilişki 15 ağustosta yaşanmıştı yorumlar mısınız normal bi adet gecikmesi mi yoksa geç döllenmemi olmuştur