Kızlar bugün 8. Günüm. Ben bu ay hsg çekindim. İlk defa kendi kendime yumurtladım. Benim çok fena bel ağrım var oturup kalkarken zorlanıyorum resmen yaşlı gibiyim eğilemiyorum. Kasıklarımda ani sancılar batmalar var. Ve süt kesişi gibi krem gibi beyaz akıntım oluyor bir tık yoğun sulu değil. Evet adet öncesi ağrım olur ama adetime daha 8 gün var hiç böyle erken yaşamadım ben ve genelde böyle vajinam ıslak olur böyle bir akıntım olmaz yumurtamın çatladığı günden beri bel ağrım hiç geçmedi. Gebelik olabilir mi ya