Evet sevgili anneler uzun zaman sonra ilk defa girdim! Bir sorum olacaktı ☺️ 8 aylık bebişim var doğumdan 2 ay sonra reglim başladı günü gününe geliyor sıkıntı yok 1 buçuk gün doluyor dolmuyor pedim 5 gün falan sürüyor kanama hafif hafif sonrası leke şeklinde 9 10 gün sürüyor toplamda sezeryan doğum yaptım . kadın doğuma gittim doktor emzirdiğim için dedi ama ben genelde emziren annelerde gelmiyor diye biliyorum yaşayan var mı ? Bu durumu yoksa bir tek bendeki böyle sinirlerim bozuluyor 🥺