17, haftadayım aynı hisler canım emin ol yalnız değilsin annelik bize yükleniyor işte bu kaygı doğuma kadar sürer doğduktan sonra da biteceğini sanmıyorum annelik çok zor mucize gibi ama zor hep bir korku oluyor içinde bir o kadar da güzel çeşitli duygular var kısacası🌸