Kızlar pazartesi doğum yaptım. Doğumdan ciğerin hava tam atamadığı için solunum desteğine aldılar.bgün 4. Gün ve ikimizde servislerden taburcu olduk ama anne uyum odasına aldılar. Sütüm az geldiği için. 2 gün veremedim onlarda süt beklediler bu aradada hem hortum takılı hemde serum vermişler. Mama takviyesi felan yapmamışlar. Hortumdan ewet çıktı ama bu seferde sarılığı yükseldi çocukla çok fazla vakit geçiremediğim için sütümde anca geldi. Çocukta şimdi sarılıktan uyanmıyor etmiyor doğru düzgün kafayı yicem anlicanız. Başına gelen oldumu napiyim ben nasıl yol izleyim burdada okdar cnm sıkılıyorki böyle sağdan soldan sürekli didikliyolar ilgilenme değil bakın didiklemek iğneleyici şekilde. Napıcam ben lütfen başına gelen yazsın bana bi