Bbatuhan Selim_Alparslan 37. Haftada kontrole gitmiştik, 50 cm boy 3200 gr Şu an 37+3 oldum bekliyorum heyecanla muhtemelen normal doğum olacak bir aksilik olmazsa
Gulcingul Pazartesi 38+3de 3300gr 50cm olduğunu söyledi doktorum. Henüz sancı ve açılma yok bekliyoruz :)
Selim_Alparslan Gulcingul Maşallah canım. Banada 36 da tuşe yaptılar acilma yok. Sancimda 35 te 80 i gördü. 36 da 27 ye düştü. İdrar enfeksiyonu var o cok agri sanci yapıyor.
tugba-0619 Esra11_10 normal mi sezeryan mi yapmistiniz sağlığı nasıldı acaba beni de 37 de doğuma alacaklar zayıf diyorlar
fulyw Dygus hayır sezeryan oldu ilk hamileliğim sıkıntılı oldu kızım 27 haftalık doğdu onda sezaryan olduğum için 2. Doğumum da sezeryan oldu
tahamommy tugba-0619 arkadaşımda 37 de doğum yaptı 2500 kiloydu eve çıktılar bebeğiyle herhangi solunum sıkıntısı olmazsa sizde çıkarsınız inşallah, gelişimi biraz geride kalmış sanırım sizinde
tugba-0619 tahamommy inşaallah öyle ümit ediyorum sağlicakla evet zaten minyon diyordu Dr son 20 günde daha da az almış kilo 100 Gr ancak
Esra11_10 tugba-0619 doğuncada kilosu düşer daha karnımda 2.800 görünüyordu kilosu doğdu ödemi gitti derken 2.500 oldu ama olsun bişey olmaz inşallah gitse gitse 100 gram kilo gider küveze girmez sizinkinde
Zeynep_Ali tugba-0619 bende de durumlar aynı gelişimi 3 hafta geride 37 de alcaz dedi doktorum ben en azından 38 e kadar götürmek istiyorum 🤷🏻♀️suan 36+0 2200 dedi doktor