kvsrbrn Kızlar bir kaç isim var kafamızda, rica etsem onlardan ikili uygun isimler üretebilir misiniz? Mahir Kağan Selim Taha Yiğit Erdem Zahid Yağız Benim aklımdan geçen Yiğit Erdem fakat sizlerin de görüşlerini almak istiyorum 🥰
QueenBahar_ kvsrbrn ya bence sade bir isim yiğit çok sade çok güzel 2 isim hem uzun hemde kimse iki isim ile seslenmiyor
bbety Kağan ve Zahidi eledim ben. Hep kaan değil Kağan diye düzeltmesi gerekcek. Zahid de akılda kalmaz. Tek isim olarak Selim ve Erdem isimleri çok güzel Yiğit erdem güzel yiğit selim de olur