Saraylokumu Yenidoğan hemşiresi olarak şunu söyleyebilirim ki sarılığı olan bebeklerde en önemli şey sık sık emzirmek. Çünkü anne sütü bebeğin vücudundan bilirubinin atılmasına yardımcı oluyor.
Bu yüzden bebeğin uyusa bile 2-3 saatte bir uyandırıp emzirmen çok önemli. Yani kendi kendine uyanmasını beklemek bu dönemde doğru olmaz. Düzenli ve sık emzirme sayesinde sarılık çok daha hızlı toparlanır 💛
Endişelenme, çoğu bebekte sarılık görülür ve doğru beslenmeyle kısa sürede düzelir.
Ben annelerle bu konularda sık sık konuşuyorum, emzirme ve yenidoğan bakımıyla ilgili pratik ipuçlarını Instagram’da paylaşıyorum ayrıca sarılık hakkında bilmen gerekenler iki gönderi şeklinde sayfamda mevcut : @annebebekhemsiresii 🌿 İstediğin zaman yazabilirsin.