gamzezu5 Kızlar merhaba ben 12+2 haftalık gebeyim ama bebeğin haftası ultrasonda hep 2 gün geriden geliyor yani bugün 12 haftalık çıktı bir tane oğlum var 4 yaşında onda böyle bir durum olmamıştı hiç 2 gün geriden gelmesi sıkıntılı mı normal mi
YuvarlanamayanPaanda gamzezu5 askm benimki 3 haftaya yakın geriden geliyo sorun olmaz benimki çok olunca dr satı değiştirdi bir iki günden bişi olmaz
gamzezu5 Mervekaram22 çok sevindim acaba beslenme ile ilgili olabilir mi sağlıklı besleniyorum ama yetersiz falan mı diye düşündüm bir an. göstermedi kendini çok doktorda ortada bir tahmin yapacak gibiydi bende net olsun o zaman söyleyin dedim ikili tarama sonucu çıktığında tekrar gidicem inşallah o zaman gösterir kendini 🥲
YuvarlanamayanPaanda gamzezu5 kız bende benim diğerlerinde 2hafta geriden olurdu ama dr tamamalar düzelir dedi bu dr direk dedi ki satı değiştirelim şaşırıdm bende
Papatya05_ gamzezu5 cinsiyeti öğrenebildiniz mi benim 4 yaş 8 aylık bi oğlum var en son 12+4 gitmiştim doktora 14+4 yetim cinsiyeti merak ediyorum
YyyyYasemin gamzezu5 benimde hep 1 hafta geriden geliyo ama kafası tam haftasını yakalıyor doktor normal böyle olması dedi belki beslenme de etkiliyor olabilir artık yavaş yavaş yumurta yemeye başladım elimde sürekli bişeyler dönüyo 🥲
gamzezu5 YyyyYasemin ay yumurta asla yiyemiyorum sabahları oğluma hazırlarken bile midem altüst oluyor yumurtadan 😄 halbuki oğluma gebeyken 2şer yumurta haşlayıp yerdim öyle severdim yani ama bunda bambaşka