Kelebegim86 Yasemincifci valla umutlanmak istemiyorum o yüzden bir kaç gün sonra da böyle olursa o zaman sevinç çığlıkları atabilirim 🥰
Kubra66 Kelebegim86 yok içini acmamistimm ama silikti kuzumm 😘😍 ama senin adetine daha varmış ben birde adet günümde yapmam rağmen öyleydi umuyorumm güzel haberlerinizi alırız 💋😘
Btldrcn Kelebegim86 benimde yumurtlama günüm 19 şubattı öncesi ve o günü çok iyi değerlendirdik adet günüm 5 Mart test yapsam mı yapmasam mı erken mi diye ikilemde kalırken bana Umut oldunuz yaa acaba bende de olur mu 🤭🤭inşallah hamileyizdir 🤲🏻
Kelebegim86 Btldrcn inşallaj bence iki gün daha bekleyin bende sözde cumartesiye kadar bekleyecektim söz vermiştim kendime ama bekleyemedim 🙈
Btldrcn Kelebegim86 bende sürekli engelliyorum kendimi şuan olsa da testte çıkmaz gibi geliyor sende belirti var mı canım
Kelebegim86 Btldrcn kaşık batması var bir de dünsen beri ara ara mide bulantısı oluyor ama bunlar geçen ayda olmuştu psikolojik de olabilir
Btldrcn Kelebegim86 evet ya bende kaşık ağrısı var zaten burnum aksa hamileyim diyorum 🙈 inşallah minik mucizeler düşmüştür içimize 🙏🏻
Kelebegim86 Btldrcn inşallah Canım regline 3 veya 4 gün kala yap bence. Bende böyle çok arada dere de kaldım umarım vardır yoksa da demek ki vakti var daha bakacağız nasip 🥰
ozgeege Kelebegim86 genelde silik çizgide de pozitif çıkıyor adet gününden önce öyle çıkabiliyormuş ama net sonuç için sabah ilk idrarla yapılması gerekiyor canım yarın sabah tekrarla bi istersen testi