Minikeller38 İyi hadi çok şükür. Bende 27.haftada aşırı halsizlik, bel sırt bacak ağrısı, bebeğin bi yerde toplanması şikayetinden gitmiştim. Yüksek enfeksiyon çıktı ve bebeğin kafası yukarda olduğu için erken doğuma sebep olur demişti. İğne, fitil, antibiyotik kullandım, 28de tekrar gittim. Önceki haftaya göre gayet iyisin demişti. Bugün 30+2yim ama 3,4 gündür aşırı derecede sırt ve kaburga ağrısı çekiyorum. Kalbim bile ağrır oldu. Bebeğim bugün normalinden fazla hareketli. Kendimi yine aşırı halsiz ve hasta hissediyorum, bebek yine toplanıyor ve bulantım da var. Yarın tekrar gidicem kontrole. Doktorum bana 35ten sonra önerdi nstyi. Küçük haftalarda düzensiz çıkar falan demişti acaba yarın gittiğimde ister mi ki