Superisibeyza Merhaba idrarda pozitif gördüm sizlere sormak istediğim adet günümden 6-7 gün geçti kasık agrısı yaşıyorum şiddetli değil bu durum normal mi kızlar
meryys Superisibeyza Benimde nisanda öyleydi hatta bazen adet ağrısından daha fazla uykudan uyanıp kivranmistim
asliyvs Benim cok hafif batmam oldu 6. Gün gecikmede erken gebelik testi yaptım hafif silik çift oldu kan verdim betam 5606 cıktı saglık ocagı 5+2 dedi
asliyvs Superisibeyza saga dola dönerken ozellikle batma yaşadım karnımdada aşırı bir şişkinlik vardı
Superisibeyza meryys teşekkür ederim cevap verdiğin için beklediğin adet günün geçtikten sonra mı oldu senin de bir problem olmadı değil mi
meryys Superisibeyza Hem beklediğim adetten önce hem sonra baya bir devam etti hatta adet olcam sanıyordum sonrada devam etti doktor normal demişti o zamanlar olmadı problem benim sonraki haftalar da kalbi durdu ama ağrı normal bebek tutunmaya çalışıyor hafif hafif rahim büyüyor 😊
Superisibeyza meryys çok teşekkür ederim inşallah herşey gönlünce olsun tecrubesizim insan telaş yapıyor açıkçası
meryys Superisibeyza Çok iyi anlıyorum sizi evham yapmayın tadını çıkarın güzel düşünün saglikli sıhhatli kucağınıza alın inşallah 🥰
GSA7 Benim de alt karnımda ağrı oluyor canım ben de tedirgin oluyorum sanki regl olmuşum gibi sancım oluyor
GSA7 Superisibeyza 13 gün gecikti bebek 6 haftalık bu haftasonu kontrolümüz var inşallah normaldir bu sefer bebeğimi sağlıkla kucağıma almak istiyorum