Deletedmom_290 ya aslında dolap önceden çok iyiyidi kargo uygundu işte uygulama ücreti yoktu şimdi gardrop daha uyguna geliyor dolaptan orayada bak o arada güvenilir ben genelde bebeklere kıyafet çok aldığım oldu çok avantajlı oluyordu şuan 4 binlik salıncagı 4 yıl önce 400 tl ye aldım o zamanda 1600 gibi bir rakamdı ama kargosu 15 tl idi ve gerçekten uyguna geliyrodu uzun zamandır bende almıyorum çünkü ücretleri abarttılar birde malesef dışarı pahalandılça ordaki insanlarda ürünleri pahalandırır bende çok sayış yaptım ama bu kadar fark komamıştım