aydilss Seyda-06 yaklaşık iki gün baya ağrımıştı üstüne yatamamıştım. Aşıyı yapan hemşire bunların olabileceğini söylemişti hatta çok kullanmadığım koluma yaptırmamı tavsiye etmişti o şekilde yapmıştık
[silindi] Seyda-06 valla benim hemşirenin eli çook hafifti ne vurulurken ne de vurulduktan sonra hiçbirsey hissetmedim, ikinci gün tabakları yerleştirirken kolumu kaldırdığımda sinek ısırığı kadar bir ağrı hissettim o kadar
Seyda-06 aydilss ağrıdan bahsetti şişebilir dedi ama kaşıntı yazmıyor kaşınma başladı hep mi oldu acaba dedim
Seyda-06 [silindi] ben çok hafif bi acısını hissettim ama kaşıntı olur demedi ağrır şişer banyo yapma bigün dedi
Mlkktsl Bende iki gün önce oldum. Ne vururken acı hissettim ne de sonrasında. Sadece dün üstüne uyumuşum çok az bir ağrı oldu geçti sonra. Çok kullanmadığın kolun olsun dedi bana da. Ama kaşıntı falan yok
Mlkktsl Seyda-06 kaşıntı olması kuşku uyandırıyor. Ebenin numarası yok mu arayıp sorsan. Alerjen durum gibi umarım aşıyla alakalı değildir
Seyda-06 Mlkktsl ilk kez tetenoz olmuyorum ki diğer gebeliğimde olmamıştı ama hemşire tanıdığımız var ona sorayım bari rahatsız etmek istememiştim