Fuunndaaa tabi ki önemli ama pıhtı da kapıda beklemiyor 1-2 saatte bebeğe atmak için yani, bazıları genetik test yaptirmamis oluyor butun hamileliklerini sağlıklı geciriyorlar sonraki hamileliklerinde filan 4.-5. Ayda filan pıhtı sorunu yaşıyorlar. Hani böyle bir saat kan sulandirici etkisi azaldi diye pat diye atcak bisi değil… Bir gün bir saat gecikti diye stres olması daha zararlı bence ya da korkudan genetik test yaptirmamak :/