55 kiloyla hamile kaldım şu an 28 haftalığım ve 62 kiloyum bebegimin kilosu da normal. Aclık kan şekerim70-80 arası çıkıyor ve son kontrolumde doktorum şeker yüklemesine gerek olmadıgını soyledi. Ailemde anneannemde var sadece diyabet ama annemde babamda olmadıgı için sanırım. Ama ben kendim tokluk kan şekerimi ölçtügümde hep sınırın üstünde cıkıyor yemek yedikten bir saat sonra. Kahvaltı sonrası 130-140 akşamları da 140 bi keresinde 185 cıktı bunu ilettigimde hala gerek olmadıgını degerlerimin normal oldugunu soyluyor ama benim içim rahat etmiyo sizce başka bi doktorla görüşüp şeker yüklemesi yaotırmalı mıyım. Doktorum da antalyada baya bilinen bi doktor. Benzer durum yaşayanlar var mı